ندای هدایت

رییس جمهور دیشب (پنجشنبه یکم مهر )حوالی ساعت 23:30  درمجمع عمومی سازمان ملل به ایراد سخنرانی پرداخت.

اقای دکتر احمدی نژاد در این سخنرانی مانند سایر سخنرانی های گذشته به دفاع از حقوق مظلومان جهان ومخصوصا در مورد مردم عراق و فلسطین  پرداخت .

ایشان سخنان خود را در سه سر فصل مهم ارائه کردند .که سر فصل های ان به قرار زیر است .

1-بررسی حادثه یازده سپتا مبر

2-قضییه سر زمین های اشغالی

3- انرژی هسته ای

در مورد حادثه 11 سپتا مبر 3 نظریه ارائه کردند

الف- یک گروه تروریستی قوی که از همه ی لایه های امنییتی دستگاههای اطلاعاتی امریکا گذشته است . ونظر دولت مردان امریکا بر همین گزینه است

ب-بخش های از بدنه دولت امریکا این حمله را برای نفوذ در  منطقه خاور میانه و حمایت  ازاسرائیل انجام داده است .(که در همین لحظه نماینده امریکا در سازمان ملل به نشانه ی اعتراض سالن اجلاس را ترک کرد )

ج-یک تیم تروریستی این عمل را انجام داده است ودولت وقت امریکا از ان پشتیبانی کرده است که این نظریه پیروان کمتری دارد .

در مورد سرزمین های اشغالی نیز گفتند رژیم صهیونیستی 60 سال است مردم فلسطین را می کشد و از خانه هایشا ن اواره میکند  وبا اعلام قبلی مقامات ارشد فلسطین را ترور میکند ولی جامع جهانی در مورد این رژیم جعلی سکوت کرده است حال انکه مدافعان فلسطین و مخالفان این رژیم با عناوینی همچون تروریست و مخالف یهود تحت فشار قرار می گیرند .

در مورد انرژی هسته ای نیز ایشان خاطر نشان کردند که دارندگان بمب  اتم و برخی اعضای دائم شورای امنییت  انرژی هسته ای را معادل بمب معرفی و با ایجاد انحصارو فشار بر اژانس ان را از دسترس اکثرییت ملت ها دور کردند

اقای احمدی نژاد در این اجلاس پیشنهاد کردند که سال 2011 به نام *انرژی هسته ای برای همه و سلاح هسته ای برای هیچکس* نامگذاری شود

اقای رییس جمهور یک بار دیگر در این اجلاس بر لغو حق وتو تا کید کردند.

از نکات جالب توجه این اجلاس:

1-پیشنهاد برای تشکیل کمیته ی حقیقت یاب در مورد حادثه 11 سپتامبر تا دیگر کسی تحقیق در مورد این حادثه را ممنوع نکند (مثل هولوکاست)این پیشنهاد برای اولیین بار ارائه شد و بار دیگر یکی دیگر از استراتژی غرب را به چالش کشید.

2-ترک اجلاس توسط برخی از مقامات کشورها درهنگام سخنرانی اقای احمدی نژاد (البته این تازگی ندارد  مدعیان دموکراسی بار ها نشان دادند که تحمل حرف مخالف را ندارند )  

3-به همراه داشتن کتاب قران کریم و کتاب مقدس و نشان دادن انها به حاضرین وبیان احترام به این کتاب ها

4-به رخ کشیدن عملییات پیچیده دستگیری ریگی توسط اطلاعات ایرا ن وناتوانی امریکا در مقابله با تروریست در افغانستان

رییس جمهور با تاکید بر ظهور امام زمان و همراهی حضرت عیسی و دیگر صالحان با ایشان و با سلام و درود بر حضار در اجلاس به سخنان خود خاتمه داد .

ارسال در تاريخ چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, توسط روح الله

وقايع رخ‌داده در جريان فتنه پس از انتخابات اگرچه هنوز هم براي برخي باورکردني نيست؛ اما دقت در آن نشان مي‌دهد که اين فتنه در کنار آسيب‌هاي خود، دستاوردهاي بزرگي را براي نظام و ملت به ارمغان آورده است که مي‌توان به اجمال برخي از آن‌ها را ياد‌آور شد:

-1 ‌شناخت چهره‌هاي نفاق و ليبرال مذهبي

بعضي از کساني که سال‌ها در پست‌هاي مختلف مسؤوليت‌هايي داشتند، توانسته بودند با نقاب فريب و نفاق، افکار خود را ترويج دهند، بي آن‌که مردم از ماهيت واقعي آن‌ها مطلع شوند اما فتنه اخير، چهره آن‌ها را به خوبي آشکار ساخت. دسته ديگر، گروه‌هاي ليبرال مذهبي بودند که سال‌ها قبل از انقلاب، وارد توده مردم شده و بعد از انقلاب نيز در دولت موقت و دولت‌هاي بعدي تا دولت نهم رخنه کرده بودند. در اثر فتنه اخير، نقاب از چهره اين افراد هم کشيده شد و ماهيت شوم آن‌ها بر همگان روشن گشت.

-2 خروج منافقان از بدنه دولت

از زمان روي کار آمدن دولت مدعي اصلاحات و ترويج گرايش‌هاي فکري غربي و نفوذ افراد غرب‌گرا در بدنه دولت، اين بدنه دچار نوعي فساد در بعضي زمينه‌ها شده بود. گرچه نفوذ تفکرات غربگرايانه به اوايل انقلاب و حتي قبل از آن برمي‌گردد؛ اما حرکت منسجم و برنامه‌ريزي‌شده آن‌ها و تصاحب پست‌هاي کليدي از اوايل آن دولت شدت بيش‌تري به خود گرفت (دولت مدعي اصلاحات نيز مولود جريان غربگراي دولت سازندگي است که در آن زمان به اوج خود رسيده بود.) هرچند با روي‌کارآمدن دولت نهم، حضور اين افراد در پست‌هاي حکومتي بسيار کم‌رنگ شد، اما فعاليت آن‌ها در قالب تحليلگر اقتصادي، تئوريسين، منتقد فرهنگي و... ضرباتي را بر پيکره نظام وارد مي‌کرد؛ تا اين‌که در انتخابات دور دهم و آشکارشدن ماهيت سکولاري اين گروه و غرض ورزي آن‌ها در تحليل‌ها، اين عده از بدنه جامعه طرد شدند.

-3 بالارفتن سطح آگاهي مردم و هوشياري آن‌ها نسبت به مسائل پشت پرده

متأسفانه سوء استفاده احزاب و گروه‌هاي معاند با نظام، از وسايل ارتباط جمعي (روزنامه‌هاي زنجيره‌اي و...) و مظلوم‌نمايي، سردادن شعارهاي جوان‌پسند و همچنين پايين‌بودن سطح آگاهي برخي مردم از گرايش‌هاي واقعي آن‌ها باعث شده بود که ماهيت شوم اين گروه‌ها در ابهام بماند و چند صباحي، مناصبي را در اختيار داشته باشند. اما خوشبختانه در اثر حوادث مربوط به انتخابات دور دهم رياست جمهوري، مردمي که به دور از بازي‌هاي سياسي و فقط در راستاي انجام تکليف به اين افراد رأي داده بودند، اين‌بار امکان شناخت بهتر آن‌ها را به دست آوردند و بالارفتن سطح آگاهي مردم، باعث خلق حماسه‌هاي عظيمي مانند 9 دي و 22 بهمن‌ماه شد.

-4 شناخت شخصيت رهبر بزرگوار انقلاب اسلامي

حوادث تلخ پس از انتخابات و تدابير داهيانه مقام معظم رهبري قبل و بعد از آن موجب شد تا شخصيت برجسته‌اي که امام خميني(ره) در مورد ايشان فرموده بود: «بين دوستان و متعهدان به اسلام و مباني اسلامي از جمله افراد نادري هستيد که چون خورشيد روشني مي‌دهيد. (صحيفه نور، ج 20، ص 173)، براي مردم بيش‌تر شناخته شود. هوشياري، صلابت و قدرت بي‌نظير ايشان در اداره جامعه براي همگان روشن شد و چهره معظم‌له را به عنوان رهبري فرزانه بيش از پيش براي همگان نمايان ساخت.

ارسال در تاريخ چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, توسط روح الله

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد